20 септември 2011 г.

БЪРЗО И ВКУСНО



Бързо и вкусно под погледа на котето :)
Ама закъде без нея ?.....

А тя тук е толкова замислена !
Ама и котетата си имат проблемите:)
Мен ако ме питате , да и имам проблемите, но....



А предложението ми е бързо, ако имате многолистно тесто!



Това на снимката е моят първи, несполучлив опит за многолистно тесто.
Но няма да ви занимавам с него.
Макар че е вкусно.
В него съм поставила като плънка :


круша, нарязана на парченца
стафиди /може и сушени череши, боровинки/
малко захар на вкус
пресен настърган джинджифил
синьо сирене, или друго ароматно
смлени лешници


ПРИГОТОВЛЕНИЕ :





Тестото се разточва на правоъгълник, нарязват се квадрати, слага се плънката, сгъва се на две по диагонал да стане триъгълник, натискат се краищата с вилица,
намазва се отгоре с яйце, с малко вода, или прясно мляко и се пекат в предварително загрята фурна до зачервяване!


И да не бързате да ги опитвате, защото плънката е много гореща :)))


Моите не са на триъгълници, но няма значение!


Позволих си да ги ви представя, защото са лесни и много ароматни!


Да ви е сладко!

30 коментара:

  1. Дани, коя рецепта ползва за тестото? Аз още не съм правила, но го има в листата :) когато имам повече време и ми се занимава :)
    Идеята ти е много ароматна :)
    Целувки!

    ОтговорИзтриване
  2. Плънката определено ще е нещо, което си заслужава! И наистина е доста бързо, особено, ако тестото е готово :)
    Имат много приятен златист загар твоите - кво не им харесваш?!

    ОтговорИзтриване
  3. Мнооого вкусничко звучи Дяни!
    А мацуранка сигурно ти е сърдита,че не сии направила сплънчица от месце:)
    Целувки,мила:)

    ОтговорИзтриване
  4. Зори, писах ти във Фейсбук-а за тестото :)
    И пак ще се опитам!
    Иначе е ароматно, нали съм по пресния джинджифил...
    Прегръдки и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  5. Инче, харесвам ги, ама тестото искам да стане хубаво :))))))
    Хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  6. Дани, прекрасно предложение, аз още не съм се престрашила да направя, но... предстои.:-))
    Котанка ти е много сладка!
    Хубава и спокойна вечер!
    Прегръдки, Дани!

    ОтговорИзтриване
  7. Кате,
    мацуранка яде суха храна и нейни пастетчета :)
    Сърди се, когато не я гушкаш :)
    Целувки и от мен!

    ОтговорИзтриване
  8. Мони, ще се престрашиш и съм сигурна, че ще стане чудесно!
    Котанка е сладка и проклетичка сиамка!
    Прегръдки и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  9. Дани,
    чудесно и лесно предложение!
    Котето сигурно е много изморено, за да си почива така сладко!
    Поздрави и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  10. Роси, за мен котето ми е вече мързеливо :)
    Поздрави и хубаво утре!

    ОтговорИзтриване
  11. Ароматна плънка, перфектен загар и изискан вкус, Дани! Взимам си веднага две. :)
    Тестото ще стане при твоите кулинарни умения, няма да му се дадеш.
    Прегръдки и хубаво утре, Дани!

    ОтговорИзтриване
  12. Дани, страхотно предложение - обичам тези вкусове, апетитно изглеждат и много изкушаващи. Чудесна идея,
    и котанка е прекрасна!
    За тестото ще очаквам и твоето предложение.
    Поздрави и хубави празнични дни, Диана

    ОтговорИзтриване
  13. Ах, тази мацуранка, на голяма почит е...
    Плънката радва много с това съчетание на продукт, Дани!
    Сърдечни поздрави от мен :*

    ОтговорИзтриване
  14. Еви, караш ме да се изчервявам :)
    Ти си невероятна майсторка на тестото и имам много да те догонвам!
    Радвам се че се почерпи!
    Прегръдки и хубави почивни дни!

    ОтговорИзтриване
  15. Дианка,
    знаеш че и на мен тези вкусове са ми любими!
    А котанка е сладуранка!
    Тестото е си го харесах, но ще направя и тогава ще кача рецепта!
    Прегръдки и спокойни почивни дни!

    ОтговорИзтриване
  16. Дивче, у нас коте да си :)
    Плънката е по моя вкус, но знаеш че я харесвам!
    Поздрави и хубави почивни дни!

    ОтговорИзтриване
  17. Твоята маца е страхотна, аз също имам един чер красавец котарак. За щастие няма афинитет към канапето (да си чеше ноктите).
    Да направиш бутер тесто е трудно. Зависи много от маргарина. Аз някога съм работила в цехче за сладкарски изделия. Там ползваха различна марка маргарин (на плоча) за кроасани, различна марка за бутер тесто. Разчва се 3 пъти (с машина) и всеки път се сгъва на три, като между всяко точене, престоява 20-30 мин във фризер. Пробвала съм в къщи, обаче бях на светлинни години далече от желания резултат. Първо, не успех да покрия плътно и равномерно с маргарина ми тестото (нали го купувам в пакетче, а онзи както ти казах беше на плоча).
    После,става много бавно,тестото иска се стегне добре, преди всяко разточване.Изобщо в домашни условияе мъчно да се получи добър резултат.
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  18. Жани, ще чакам снимка на котарака ти!
    А тестото наистина е трудно, но ще опитам пак!
    Прегръдки и от мен!

    ОтговорИзтриване
  19. Ах, Дани, тъкмо реших, че това е плънка за различни кроасанчета и видях, че всичко се слага на едно място :). Колко екзотично! Иначе, абсолютно те разбирам за многолистното тесто. Не знам дали при теб писах как един ден борих едни кроасани, на които само едно нещо сбърках (маслото ми не се размеси добре в тестото) и се разминах с перфектния кроасан :). Ама то и моето си е хюбрис дето казват - от първия път да ти стане кроасана - това на какво го прилича. Хората с години ги изучават и усъвършенстват, така че много се радвам, че ще пробваш отново. Живот и здраве и аз един ден бих пробвала с удоволствие. Хубави есенни дни ти желая! (много ме изкефи и снимката ти на твоето коте:)

    ОтговорИзтриване
  20. Мира, и при мен не се размеси добре маслото :)
    Но няма да се дам на кроасана!
    Прегръдки и хубави дни за теб!

    ОтговорИзтриване
  21. Дани, и аз чакам за рецептата. А домашните кроасани са просто божествени. Заслужава си голямото чакане.

    ОтговорИзтриване
  22. Илианка,
    не си харесах тестото и за това не давам рецептата :)
    Но ще я дам при следващ опит!
    А домашните кроасани са наистина божествени!

    ОтговорИзтриване
  23. Дани,плънката звучи божествено-перфектен комплекс от сирена и сушени плодове,ядки!
    Като съм гледала каква играчка е направата на многолистно тесто определено се задоволявам с готово от магазина :).
    Браво за старанието и усилията да пребориш многолистното!

    Хубав празник,Дани!

    ОтговорИзтриване
  24. И рецептата и писанката ми легнаха на сърце.
    Дани, разкош е тази плънка!
    Гушни пухчето от мен .След загубата на моята Рапиела не събирам смелост да свържа живота си с друга котка.
    Хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  25. Вили,
    гушнала съм пухчето :)
    Радвам се,че съм ти доставила удоволствие!
    Хубава вечер и на теб!

    ОтговорИзтриване
  26. Еликсирче,
    тестото си е трудничко,
    но плънката е лесна и чудесна!
    Прегръдки и хубава седмица!

    ОтговорИзтриване
  27. Аз веднага бих се почерпила с твоето "несполучливо" многолистно тесто, Дани! Наканила съм му се и аз, но време никога не ми остава за него.
    Обаче с готово и с тази плънка ще се жертвам :) И аз обичам джинджифил! :)
    До скоро и приятна вечер!

    ОтговорИзтриване
  28. Мария, черпя те с удоволствие :)
    Джинджфилът е чудесен и суров, и сушен:)
    Поздрави и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  29. Чудна идея, много вкусно звучи тази плънка :) И аз да питам какво не им харесваш изглеждат си перфектно!
    Поздрави и усмивки Дани!

    ОтговорИзтриване
  30. Еви, радвам се че ти харесват!
    Ама нали знаеш, че не си харесваме нещо, което правим и само ние си знаем защо :)
    Поздрави и усмихната вечер!

    ОтговорИзтриване

About Me

Моята снимка
БУРГАС, Bulgaria
Обичам да експериментирам в готвенето. Да правя, на пръв поглед, странни съчетания от продукти. Ако това ти допада, или ти е интересно, заповядай! И да ти е сладко!

Етикети

"Павлова" (3) авокадо (3) агнешко (1) аранчини (1) арборио (1) арония (1) багети (1) бадеми (3) баклава (3) банани (3) баница (20) бекон (1) белтъци (6) бира (1) бисквитени кори за пай (1) БИСКВИТИ (1) бишкоти (1) боровинки (1) боровинков крем (1) брауни (4) бриош (8) броколи (3) бюрек (2) бял шоколад (1) бял шоколад торта (1) веган (1) Вегетариански (40) Великден (5) вино SO into FOOD (1) вишни (4) галет (5) Гинес (1) говеждо (1) гостуване (1) гратен (4) грах (4) гремола (1) гризини (1) грозде (1) гъби (6) десерт (121) десерт без брашно (8) десерт без изпичане (1) джинджифил (4) джолан (1) див ориз (1) дип (14) домати (2) домашна майонеза (1) домашни бисквити за чийзкейк (1) дроб (1) дюли (6) език (1) елда (1) желатин (1) заатар (5) закуска (13) зелен боб (2) зеленчуци (1) зехтин (1) зимнина през лятото (1) индийска (1) италианска кухня (1) кайма (10) канелони (1) карамелен крем (1) кардамон (1) картофи (5) карфиол (1) касис (1) кафяв ориз (1) кафяв ориз (3) кашкавал (1) кейк (9) кестени (1) киноа (8) кинори (1) кисело мляко (2) кифли (3) кифлички (6) киш (6) кладница (1) клафути (2) книга (1) козунак (11) кокосово мляко (6) Коледа (3) консервирани лимони (2) крекери (2) крем от кестени (1) крем сирене (9) крем шантили (1) круши (14) куркума (1) кускус (1) къри паста (1) кюфтета (1) лазаня (1) лапад (2) лапад питки (1) левурда (1) лешников нугат (1) леща (1) лимон (1) лимонада (1) лимонов крем (2) лозови сърми (1) Лондон (6) лук (1) магданоз (1) мак (3) малини (2) манго (7) маракуя (4) маринован чесън (1) мароканска кухня (1) мас (1) маскарпоне (3) маслен сос (1) маслини (1) МАСЛО (1) меко сирене (1) меласа от нар (2) мента (4) ментово мляко (1) многолистно спанак (1) многолистно тесто (5) моркови (6) моцарела (3) мус (1) мус от бял шоколад (1) мусака (1) мухамара (1) мъфини (1) награди (1) нар (4) нахут (8) некулинарно (26) Нова година (1) овесени ядки (1) омлет (2) орехи (1) ориз (2) оризово брашно (1) Павлова (1) пай (3) пармезан (5) парфе (1) пастет (2) патладжан (11) Персийска кухня (1) песто (10) петмез от цвекло (1) печен чесън (1) печени зеленчуци (1) печени червени чушки (2) печени чушки (1) печено какао (1) пиле (38) пилешки дроб (1) пилешко (1) пинса (1) питка (3) питки (10) пица (8) плодове (15) подарък (1) подправки (1) Портвайн (1) Порто (1) портокал (4) Португалия (2) порчини (1) пражка шунка (1) празници (6) праскови (2) предястия (2) пудинг (1) пуйка (1) пушена извара (1) пушена херинга (1) пъдпъдъчи яйца (1) пюре (1) резене (1) репички (1) риба тон (4) ризото (6) ризото кафяв ориз (1) рикота (2) рожден ден (1) Рождество (1) рукола (3) сайдер (1) салата (2) салати (6) свинско (13) семола (1) Силвена Роу (3) сини сливи (6) синьо сирене (1) сирена (7) сладкарски крем (1) сладко (5) сладко от сини сливи (1) сладолед (4) сливи (2) смес от сушени плодове за Коледа (2) сметана (3) солен кекс (1) солени крекери (2) соленки (2) сос (3) сос Алфредо (2) сос Морне (1) сос Морней (1) сос с мента (1) спагети (2) спанак (11) СПРЕД (1) стромболи (1) студена супа (1) сумак (1) супа (16) супа. кокосово мляко (1) сусамов тахан (5) сусамов тахан сливи (1) суфле (3) сушени домати (3) сушени плодове (2) сушени сини сливи (1) тарт (4) тахан (6) тахан халва (1) твърдо сирене (1) телешко (10) терин (2) тестени (43) тесто (2) тесто за пай (1) тесто с мая (1) тесто с бавно втасване (1) тиква (11) тиквички (17) торта (3) точени кори (1) трюфел (1) турска кухня (1) тутманик (2) тъмно пиво (1) фокача (1) фурми (1) фъстъчено масло (2) хляб (12) хумус (2) царевица (2) царевично брашно (2) Цветница (1) целина (1) целувки (1) чедар (1) чедър (2) червен боб (1) червена леща (1) червени чушки (2) червено вино (1) червено зеле (1) червено цвекло (4) череши (7) чийзкейк (15) чийзкейк без печене (2) чили (1) чътни (3) шипков мармалад (2) шкембе (1) шоколад (39) шоколад сушени сини сливи (1) шоколадов блат (2) шоколадов кейк без брашно със сироп (1) шоколадов мус (3) шоколадова глазура с крем сирене (1) юфка (1) юфка кори бюрек (1) ябълки (13) ябълки карамел десерт (1) ябълково пюре (1) ягоди (7) яйца (8) яйца щрудел (1) ястия с паста (5) dulce de leche (3) Frangipani (1) lemon curd (1) meancemeat (1) So into FOOD (1)

Популярни публикации